Η δημιουργία πιστών πελατών είναι το πιο σημαντικό μέρος του μάρκετινγκ και των πωλήσεων σας.
Οι πιστοί πελάτες θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε περισσότερα χρήματα καθώς θα επαναλαμβάνουν αγορές, χωρίς να χρειάζεται να τους προτρέψετε να το κάνουν.
Για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες θα πρέπει να τους κάνετε ευτυχισμένους. Το να τους κάνετε να νιώθουν απλά ικανοποιημένοι δεν είναι αρκετό.
Για να το καταφέρετε αυτό, κάποια πράγματα όπως η υπόσχεση σας, μπορείτε να τα ελέγχετε και να τα διαφοροποιείτε και κάποια άλλα, όπως για παράδειγμα τα συστατικά ή η ποιότητα του προϊόντος σας, δεν μπορείτε εύκολα να τροποποιήσετε.
Εδώ είναι κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε εύκολα :
1.Αφιερώστε πολύ χρόνο για να βοηθήσετε τον πελάτη σας στην καλύτερη δυνατή χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.
Σιγουρευτείτε ότι ξέρουν ακριβώς πώς να το χρησιμοποιήσουν, έτσι ώστε να τους προσφέρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξία. Λύστε κάθε απορία τους και κρατήστε σημειώσεις που θα σας βοηθήσουν αφενός για να εξελίξετε το προϊόν σας στο μέλλον ή να διαμορφώσετε κατάλληλα τα πωλησιακά σας μηνύματα.
2.Στείλετε ένα ευχαριστήριο σημείωμα μετά την αγορά.
Οι άνθρωποι χαίρονται να δέχονται φυσική αλληλογραφία (που δεν είναι λογαριασμοί ή/και προϊόντα κακού μάρκετινγκ). Μπορείτε να στείλετε ένα γράμμα και να τους ευχαριστείτε για τον χρόνο τους και για την όποια αλληλεπίδραση είχανε μαζί σας (χωρίς κανένα πωλησιακό μήνυμα!) Με αυτό τον τρόπο θα τους εκπλήξετε και θα νιώσουν πιο θετικά απέναντι σε εσάς και την επιχείρησή σας. Το κόστος μιας τέτοιας ενέργειας δεν ξεπερνά το €1,20.
3.Προσφέρετε στατιστικά.
Μόλις κάποιος πελάτης χρησιμοποιήσει το προϊόν σας, προσπαθήστε να του προσφέρετε όσο το δυνατόν περισσότερους αριθμούς που να αποδεικνύουν τη διαφορά που έχει κάνει το προϊόν σας στη ζωή του.
Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να γίνει, αλλά οποιοδήποτε στατιστικό θα είναι καλό, απλώς προσπαθήστε να δώσετε κάποια «απόδειξη» ότι το προϊόν σας έχει κάνει μια θετική διαφορά.
Τί μπορείτε να κάνετε άμεσα:
1.Ξεκινήστε να πειραματίζεστε με τις υποσχέσεις σας και δείτε εάν μπορείτε να μειώσετε τις προσδοκίες των πελατών σας. Όταν τις ξεπεράσετε τότε σίγουρα θα ενεργοποιήσετε το word of mouth.
2.Εξακολουθήστε να ενδιαφέρεστε για τους πελάτες σας, ακόμα και μετά την πώληση. Έτσι θα μπορείτε να λάβετε και συστάσεις.
3.Δώστε τους ευκαιρίες για να αγοράσουν και πάλι από εσάς.
image credit
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου