3 στοιχεία για επιτυχημένες επικεφαλίδες σε mail

3 στοιχεία για επιτυχημένες επικεφαλίδες σε mail
Το email είναι παρόν και εξακολουθεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να έρθει σε επαφή η επιχείρησή σας με πολλούς φορείς της αγοράς είτε πρόκειται για υποψήφιους και υφιστάμενους πελάτες, προμηθευτές, ακόμα και επενδυτές.
Φυσικά, πρέπει πρώτα, τα email σας να «ανοιχτούν» και να «διαβαστούν». Έτσι, τα πάντα ξεκινούν με το θέμα ή αλλιώς την επικεφαλίδα του mail σας.

Η επικεφαλίδα είναι σαν ένας τίτλος άρθρου μιας εφημερίδας ή ενός blogpost. Λειτουργεί έτσι για να τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη, ώστε να διαβάσει το περιεχόμενο του e-mail σας.
Οπότε, ισχύουν οι θεμελιώδεις αρχές που εφαρμόζονται στους τίτλους άρθρων, αλλά το πλαίσιο στα emails είναι διαφορετικό. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έχει τις δίκες του ιδιαιτερότητες, που πρέπει να ληφθούν υπόψη.
Το email συνεπάγεται μια ιδιαίτερη σχέση με τον αναγνώστη. Μια σχέση που θα δώσει περισσότερες πιθανότητες στον αποδέκτη να διαβάσει τα μηνύματά σας, ακόμη και με επικεφαλίδες που δεν θα λειτουργούσαν το ίδιο αποτελεσματικά σαν τίτλοι άρθρων. Ας ρίξουμε μια ματιά στις θεμελιώδεις αρχές για τίτλους άρθρων, τις  λεπτομέρειες που ισχύουν για επικεφαλίδες των mails, και κάποιες παρατηρήσεις που κάνουν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο να αποτελεί το κορυφαίο(?) και πιο οικονομικό κανάλι πωλήσεών σας.

1.Οι θεμελιώδεις αρχές:

Όταν γράψετε το επόμενο θέμα/ επικεφαλίδα email, ελέγξετε το με βάση τις παρακάτω παραμέτρους:
• Χρησιμότητα: Είναι πολύτιμο το μήνυμα που υπόσχεστε στον αναγνώστη σας;
• Απόλυτα συγκεκριμένο: Κατανοεί ο αναγνώστης τι του υπόσχεστε;
• Μοναδικότητα: Είναι το υποσχόμενο μήνυμα συναρπαστικό και αξιόλογο;
• Επείγον: Αισθάνεται ο αναγνώστης την ανάγκη να το διαβάσει άμεσα;
Όταν προσπαθείτε να κάνετε κάποιον να διαθέσει πολύτιμο χρόνο στην ανάγνωση του μηνύματός σας, η επικεφαλίδα ή αλλιώς το θέμα σας πρέπει να ενσωματώνει τα τέσσερα παραπάνω στοιχεία. Όμως, η εκτέλεση στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να είναι δύσκολη, οπότε ας εστιάσουμε σε κάποιες λεπτομέρειες για μεγαλύτερη σαφήνεια.

2. Οι λεπτομέρειες:

Πέρα από τις θεμελιώδεις αρχές, παρακάτω είναι κάποια πράγματα που μπορείτε να επικεντρωθείτε συγκεκριμένα σε θέματα  e-mail:
• Προσδιορίστε τον εαυτό σας στον παραλήπτη σας:
Με την πάροδο του χρόνου, το πιο συναρπαστικό πράγμα στη συνείδηση του παραλήπτη σας σχετικά με το email σας, θα πρέπει να είναι ότι στάλθηκε από εσάς. Πριν από αυτό όμως, ο παραλήπτης πρέπει να σας αναγνωρίζει με μια ματιά ως μια αξιόπιστη πηγή.
Κάνετε έξυπνη χρήση του πεδίου «FROM» στο λογισμικό email marketing που χρησιμοποιείτε ή ξεκινήστε κάθε θέμα/επικεφαλίδα με το ίδιο αναγνωριστικό στοιχείο. Παρακάτω ένα παράδειγμα από email που δέχομαι από γνωστό internet marketer. Το σύμβολο ~ κάνει την επικεφαλίδα του ξεχωριστή ανάμεσα στα υπόλοιπα mails:

 • Πρωταρχικά τα «Χρήσιμα» και «Απόλυτα συγκεκριμένα»:
Από τις τέσσερις θεμελιώδεις αρχές, επικεντρωθείτε στις δυο πρώτες, ακόμη και αν πρέπει να αγνοήσετε τη μοναδικότητα και το επείγον. Υπάρχουν πολλοί άλλοι που δουλεύουν με τα δυο τελευταία στοιχεία συνέχεια σε κάθε mail… και είναι οι spammersΠΧ. Μην ξεπεράσετε τα όρια στην επικεφαλίδα και θεωρηθούν τα mail σας σκουπίδια (junk). Βέβαια, μπορείτε να πειραματιστείτε και να  δοκιμάσετε να τα κάνετε λίγο πιο πιπεράτα. Παρακάτω ένα παράδειγμα από επικεφαλίδα που δεν είναι ελκυστική και δεν προτρέπει τον παραλήπτη να ανοίξει το mail:

• Επείγον μόνο όταν είναι χρήσιμο:
Όταν κάθε μήνυμα σας είναι επείγον, τότε κανένα δεν είναι επείγον. Χρησιμοποιήστε επείγοντα χαρακτήρα όταν είναι πραγματικά χρήσιμο, όπως όταν υπάρχει μια πραγματική προθεσμία ή ένας επιτακτικός λόγος για να δράσει άμεσα ο αναγνώστης σας. Αν τρέχετε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας με βάση την αξία και τις μεγάλες προσφορές, οι άνθρωποι δεν θα θέλουν να τις χάσουν και πρέπει να γνωρίζουν πόσο χρόνο έχουν. Παρακάτω ένα παράδειγμα από επικεφαλίδα που δημιουργεί την αίσθηση του επείγοντος:
 
• Βασιστείτε σε λογισμικά ελέγχου spam:
Όλοι γνωρίζουμε ότι ορισμένες λέξεις ενεργοποιούν τα φίλτρα spam, αλλά υπάρχει μια μεγάλη σύγχυση για το ποιες λέξεις δημιουργούν πρόβλημα. Είναι εντάξει να χρησιμοποιηθεί η λέξη "δωρεάν" σε μια επικεφαλίδα email; Στην πραγματικότητα, είναι εντάξει. Όλες οι αξιόπιστες υπηρεσίες e-mail παρέχουν λογισμικό ελέγχου spam ως μέρος των υπηρεσιών τους ή ως add-on. Δημιουργήστε τα μηνύματά σας με συναρπαστική γλώσσα, αφήστε το λογισμικό να κάνει τη δουλειά του, και προσαρμόστε όπου χρειαστεί.
• Όσο πιο σύντομο, τόσο το καλύτερο:
Όσο πιο συμπαγές και λακωνικό το θέμα σας, τόσο το καλύτερο. Μην ξεχνάτε να είναι  χρήσιμο και απόλυτα συγκεκριμένο και προσπαθήστε να συμπτύξετε τις θεμελιώδεις αρχές σε μια όσο το δυνατόν πιο ισχυρή υπόσχεση.

3. Κάποιες παρατηρήσεις

Το να κάνετε κάποιον να σας εμπιστευτεί το email του δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αλλά εάν κερδίσετε την εμπιστοσύνη αρχικά, και το πιο σημαντικό, την καλλιεργήσετε και την αναπτύξετε, μπορείτε να γράψετε και μερικές επικεφαλίδες email που να είναι χάλια και πάλι να διαβαστούν τα μηνύματα σας. Ακριβώς όπως συμβαίνει και με κάποιον φίλο σας, που πάντα έχει κάτι ενδιαφέρον να πει, η εμπιστοσύνη είναι η ουσία.
Γράφοντας εκπληκτικές επικεφαλίδες σε συνδυασμό με την στενή σχέση που αντιπροσωπεύει το e-mail είναι μια τεχνική πολύ αποτελεσματική. Και για να καθοριστεί και δημιουργηθεί αυτή η σχέση εμπιστοσύνης θα πρέπει πρώτα τα mails σας να «ανοιχτούν» και να «διαβαστούν» από τον παραλήπτη σας. Εφόσον η αξία τους είναι μεγάλη (ή ακόμα καλύτερα μεγαλύτερη από αυτό που περιμένει ο παραλήπτης) τότε θα αποκτήσετε μια ξεχωριστή θέση στα εισερχόμενα και στην αντίληψη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου