Πολλοί πωλητές αγωνίζονται να αρθρώσουν ένα USP, επειδή έχουν πολύ λίγα (αν μη τι άλλο) που είναι μοναδικά στην επιχείρησή τους. Παρόμοια προϊόντα πωλεί και ο ανταγωνισμός, οι εγγυήσεις είναι οι ίδιες, οι υπηρεσίες διαφέρουν πολύ λίγο. Οπότε, πώς μπορείς να πωλήσεις κάτι που είναι μοναδικό;
Ξεκινήστε κάνοντας μερικές ερωτήσεις στον εαυτό σας που να επικεντρώνονται στις διαφορές σχετικά με το τι μπορείτε, εσείς σε αντιδιαστολή με τον ανταγωνισμό, να προσφέρετε στην επιχείρηση των πελατών σας. Ας τις δούμε:
1. Με ποιο τρόπο μπορεί το προϊόν ή η υπηρεσία σας να αυξήσει τα έσοδα των πελατών σας;
Αυτή η ερώτηση επικεντρώνεται στο τί μπορείτε να κάνετε συγκεκριμένα για να τους βοηθήσετε να επιτύχουν τους στόχους τους, καλύτερα από τον ανταγωνισμό σας.
2. Πόσα περισσότερα από τα προϊόντα που τους παρέχετε θα μπορούσαν να πωλήσουν;
Μπείτε στη θέση τους. Ερευνήστε τις δυνατότητες της αγορά τους ώστε να μπορείτε να τους βοηθήσετε στην ανάπτυξη νέων αγορών.
3. Πόσο μπορεί να αξίζουν αυτές οι πωλήσεις, και πώς είστε μοναδικά τοποθετημένοι για να τους βοηθήσετε να τις επιτύχουν;
Έτσι θα διεκδικήσετε και θα κερδίσετε τη θέση του καλύτερου προμηθευτή τους.
4. Πώς θα βοηθήσετε τον πελάτη σας να προσφέρει καλύτερη ποιότητα και απόδοση στους πελάτες του;
Αν τους βοηθήσετε να φαίνονται καλοί και σωστοί , θα σας ευχαριστήσουν γι 'αυτό με το να γίνουν πιστοί σας πελάτες.
5. Τι υποστήριξη μπορείτε να προσφέρετε μετά την πώληση που θα μειώσει τους κινδύνους ενός νέου ενδιαφερόμενου να σας χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά;
Η μείωση κινδύνου μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια πώληση και σε μια χαμένη ευκαιρία.
6. Πώς θα βοηθήσετε τον πελάτη σας να μειώσει τις αρνητικές επιπτώσεις του προβλήματος που αντιμετωπίζει;
Επισημάνετε όλα των προβλημάτων που αντιμετωπίζει, τα οποία έχουν επίδραση στα έσοδα και το κέρδος του.
7. Αν πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες που μειώνουν τα κόστη, πόσα θα τους εξοικονομήσουν από τα γενικά τους έξοδα;
Αυτό είναι ένα θέμα που μπορεί και πρέπει να επισημανθεί.
8. Πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε ότι η εταιρεία σας προσφέρει λύσεις που κανείς άλλος δεν προσφέρει;
Βεβαιωθείτε ότι αυτές είναι σημαντικές για τον πελάτη σας.
Αυτές είναι κάποιες ερωτήσεις θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε αυτό το επίπεδο της μοναδικότητας στα μάτια των πελατών, και θα σας κάνουν να ξεχωρίζετε από τους υπόλοιπους, στην προσπάθειά σας για συνεργασία με επιχειρήσεις.
Εσείς έχετε να προτείνετε κάποιες ακόμα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου