16 γρήγορα tips για το marketing μέσω e-mail

Έχει αποδειχθεί πως τα mail μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στις πωλήσεις και στο marketing της επιχείρησης. Αυτό το άρθρο αναφέρεται στα πιο σημαντικά σημεία που πιστεύω πως πρέπει να προσέξετε για να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας μέσα από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Ας τα δούμε αναλυτικά:

Η δημιουργία λίστας mail:
  1. Είναι πολύ σημαντικό να έχετε μια λίστα μόνο με ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχουν επιβεβαιώσει οι κάτοχοι τους για τη λήψη μηνυμάτων από εσάς. Υπάρχουν πολλά προγράμματα για αυτή τη δουλειά όπως το aweber και το mailchimp.
  2. Καλό είναι να υπάρχει φόρμα για καταχώρηση e-mail των επισκεπτών σε πολλά σημεία στο site σας. Αυτό είναι σημαντικό για την γρήγορη αύξηση της λίστας.
  3. Είναι σημαντικό να κάνετε τη λίστα σας εξατομικευμένη. Είναι απαραίτητο να γνωρίζετε το όνομα του ατόμου για να του μιλάτε με αμεσότητα που θα προκαλεί εμπιστοσύνη. Το άτομο θα είναι σίγουρο ότι εφόσον τον αποκαλείται με το όνομά του, γνωρίζεστε και η επιστολή δεν πήγε στα τυφλά.
  4. Πολλές φορές η φόρμα «Recommend to friends» δίνει καλά αποτελέσματα και μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη κυκλοφορία και επισκεψιμότητα.

Η αποστολή επιστολών (newsletters):
  1. Μην στέλνετε newsletters πολύ συχνά. Να μην ενοχλείτε και κουράζετε. Μπορείτε να στείλετε μία φορά την εβδομάδα ή μία φορά το μήνα.
  2. Η αποστολή των newsletters πρέπει να γίνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα. Είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε μια σταθερή ροή, ώστε ο αποδέκτης να περιμένει το επόμενο newsletter σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε κάθε εβδομάδα ή δύο φορές το μήνα (στην αρχή και στα μέσα του μήνα), ή κάτι ανάλογο. Αυτό θα σας βοηθήσει να κερδίσετε  μεγαλύτερη αφοσίωση.
  3. Οι καλύτερες ημέρες για αποστολή newsletter είναι στη μέση της εβδομάδας (Τρίτη και Τετάρτη). Εάν στείλετε newsletter πριν από το Σαββατοκύριακο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η επιστολή σας nα χαθεί σε ένα μεγάλο όγκο από mails που θα ανοιχτούν τη Δευτέρα. Εάν στείλετε newsletter τη Δευτέρα, είναι πιθανόν να μην έχετε καλά αποτελέσματα, διότι τη Δευτέρα, οι άνθρωποι είναι συνήθως απασχολημένοι με εκκρεμότητες της εργασίας τους που έχουν συσσωρευτεί κατά το Σαββατοκύριακο. Έτσι, πιστεύουμε ότι η Τρίτη και η Τετάρτη αποτελούν τις καλύτερες επιλογές.
  4. Η καλύτερη ώρα για την αποστολή newsletters είναι η αρχή της εργάσιμης ημέρας. Έτσι, η πλειοψηφία των χρηστών θα λάβει την επιστολή κατά την ημέρα αποστολής της και όχι την επόμενη ή κάποια άλλη.
Το κείμενο του newsletter:
  1. Το θέμα της επιστολής πρέπει να είναι ανάλογο με το περιεχόμενό της.
  2. Το κείμενο της επιστολής πρέπει να διαμορφωμένο με ακρίβεια, να είναι σε ευχάριστη χρωματική διαβάθμιση και κατάλληλο για ανάγνωση.
  3. Όλα τα γραφιστικά στοιχεία του newsletter πρέπει να είναι καλής ποιότητας.
  4. Είναι σημαντικό να περιλαμβάνετε οδηγίες για τη διαγραφή του αποδέκτη ως συνδρομητή στο newsletter σας σε κάθε επιστολή.

Αποτελεσματικότητα και ανάλυση:
  1. Το πόσες επιστολές άνοιξαν δεν είναι η πιο σημαντική παράμετρος και δεν πρέπει να επικεντρωθείτε σε αυτή.
  2. Το CTR (Click-Thru Rate) είναι η κύρια παράμετρος, αν το newsletter σας έχει ως στόχο να οδηγήσει σε μια πράξη, για παράδειγμα μια παραγγελία, μια εγγραφή σε υπηρεσία ή μια εγγραφή στο σύστημα.
  3. Εάν η λίστα σας δεν μειώθηκε μετά την αποστολή newsletters λόγω διαγραμμένων αποδεκτών, αυτό σημαίνει ότι έχετε κάνει τα πάντα σωστά(!).
  4. Σε γενικές γραμμές, αναλύοντας τα δεδομένα σας αξίζει να δώσετε προσοχή:
  • στον αριθμό των ανοιγμένων mails,
  • στον αριθμό των κλικ σε links των mails,
  • στον αριθμό των ανταποκρίσεων γενικά
  • και στον αριθμό των διαγραμμένων αποδεκτών

Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές θα αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των e-mails σας και θα γλυτώσετε από χαμένο χρόνο και παρεξηγήσεις.


image credit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου